6. března 2013

Můj chov - je to tu !

Dnes tedy padlo definitivní rozhodnutí - zkusím chov anglického plnokrevníka.
Vybrala jsem si z několika plemen po dlouhém váhání a přešlapování na místě a nechuti se do něčeho pustit v konkurenci už zavedených velkochovů. Nakonec mě v rozhodnutí ovlivnila i jistá otrávenost z akcí a ze zběsilého tréninku špičkových závoďáků, se kterým nelze držet krok.
Těm ostatním plemenům se budu věnovat jen tak rekreačně a v budoucnu - kdo ví.

Zatím mám registrovány pro tento chov čtyři přípony a myslím, že to na delší dobu bude stačit :).
Jsou to tyto:
"The Most Happy" - moje první přípona, inspirovaná mottem Anne Boleyn.
War of the Roses - zvažuji omezení pouze na vraníky a bělouše, ale ještě nepadlo rozhodnutí
sanguis Borgias - (krev Borgiů) angličtí jednorožci
Legacy of Kings - vyhrazeno pouze pro chovné hřebce

Moc velké ambice zatím nemám, ale časem doufám, že bych se mohla zařadit po bok těch lepších chovů. Nicméně metoda "šampion za jeden den" mi nadále není blízká a nenechám se jí usmýkat. I virtuální kůň chce svůj čas :) a můj chov je hlavně pro moji radost.
Partnery do chovu zatím nepřijímám a asi se na tom sni nic nezmění.

Žádné komentáře:

Okomentovat