16. března 2013

Lavradeiro

Včera jsem se plácla přes moji většinou prázdnou kapsu a utratila našetřené pasy za Pokladnici.
Získala jsem tak nového divokého koně Lavradeiro. Můj kousek je klisna a dostala jméno Agartha.


Krásná, že! :)
S sebou mi v Pokladnici přinesla i Nyktin balíček, Zlaté jablko, Morfeovy paže, 3 diamanty a 15.000 Equus. Takže věci asi v hodnotě 10 pasů, paráda. Morfky jsem obratně vyměnila za dva Heřiny balíčky.



Teď tedy nastává doba krocení. Mám to tak hezky rozpočítáno na 9 dní s tím, že celkový náklad by měl být 101.600 Equus. Tak jsem zvědavá, kolikátá bude moje kobylka zkrocená. Čím dříve, tím lepší GP bude mít a snad se urodí i nějaká hvězda znamenitosti.

23.3. - zkrocena!! 42,73 / 7*, dostala číslo 71. Vešly jsme se do stovky - hurá.

Žádné komentáře:

Okomentovat