28. února 2013

Stroje na dárky

Tak nám nastal čas nové hry. Jmenuje se Stroje na dárky a hlavní výhrou je božský Caicias, který je pro mnohé lákavým soustem, neboť může svému majiteli přinést jako dárek Hestiin dar. Pro toho, kdo se zabývá chovem jednorožců je toto v pravdě neocenitelný božáček.
Mě se dost líbí, je to asi zatím nejhezčí větrný božák, ale nějak mě přešla chuť ho získat, investice v pasech by musela být značná a v chovu jednorožců se mi líbí právě ta nejistota :)

O co tedy běží v této hře?
Cílem je postavit po jednotlivých dílech 4 stroje. Každý den se plní 5 úkolů, za které člověk dostane součástky, Ty se dají také získat v rohu hojnosti. Jakmile je stroj hotov, je připraven na to, aby se naplnil energií a po naplnění do sta procent z něj vypadne jeden z nabízených dárků - náhodně samozřejmě :) energií se stroje krmí dost pomalu, získávání je omezené u časem, každou akci jde udělat jednou za dvanáct hodin a nebo je omezená množstvím koní např při napájení nebo závodech.
Poslední stroj vyrobí božského koně, ale stroje musí být stavěny postupně.


Stroj na hnůj:
čím se krmí tento stroj je dost jasné :) další možnost je proměnit 100 kusů trusu na hnojivo nebo odebrat koni Plutův pergamen za toto mi dárky nestojí, nevzdám se pravidelného příjmu :)


Nabízené dárky: 20x tuřín, Uzdečka na míru, 5x růstový bod, Daphniny vavříny, Croesova štěstěna, 2x diamant nebo 1000 Equus.

Dostala jsem: 1000 Equus, 40x tuřín, 2x diamant, 5x růstový bod, 1x Daphniny vavříny

Větrný stroj:
stroj se krmí tréninkem koní v rychlosti, účastí v dostizích a nebo odebráním Eolova větru - na toto jsem se připravila předem, takže koníky na odebírání mám a dárky za to stojí - některé


Nabízené dárky: Pandořina skříňka, Zlaté ostruhy, 10 000 Equus, 5x diamant, Voda mládí, Achillova pata nebo Heliův paprsek

Dostala jsem: 3x Achillova pata, 2x Pandořina skříňka, 10x diamant, 10 000 Equus

Hydraulický stroj:
stroj se krmí napájením koní, narozením hříběte pomocí Slz nebo odebráním Vody mládí - taky jsem připravena - tyhle dárky hodně chci, snad se mi podaří alespoň dvakrát vyhrát

Nabízené dárky: Balíček harmonie, Poseidonův balíček, Chronův časovač, 50 000 Equus, Výzva Titánů, Hestiin dar, Hermova okřídlená hůl

Dostala jsem: Výzva Titánů, Poseidonův balíček

Žádné komentáře:

Okomentovat