15. ledna 2013

Toulaví koně

Začala nám nová akce - Toulaví koně. Hlavní výhrou je božáček Zephyros.
Krom toho je možné získat šest mořských toulavých koní, kteří zůstanou u hráče 5 dní a každý přinese dárek.

Já počítám s návštěvou dvou toulavců, jinak jsem se rozhodla hru spíše nehrát, neboť úkoly jsou takové divné. Za jejich plnění dostávám body, kterých musím nasbírat sto na získání každého touláče a jeho dárku. Jeden koník je tajemný - zatím se neví, jaký to bude, toho se pokusím také získat.


1. úkol na získání koně Caraibiana je účastnit se soutěží - já vzhledem k počtu mých koní dostanu 0,17 bodu za soutěž - uf! To je kolem 600 soutěží, přesto s tímto koněm počítám.
Koníka jsem získala a vyhrál mi opravdu hodně peněz v soutěžích -téměř sto tisíc.



2. úkol na koně Mediterraneo spočívá pouze v denním přihlašování, což by též neměl být problém.
Taky se ukázalo, že nebyl, Medi už je u mě na návštěvě.


3. úkol jsem plnila pro záhadného koně. Tím se ukázal být Antarctico. Úkol byl snadný - dát jablka koním, za každé jablko 3 bodíky, takže tento koník už je u mě také:



Další úkoly jsou pak náročné na peníze, růstové body a pasy - např otevřít 25 rohů hojnosti, oslavit se sedmi koňmi 50 let a získat všechny ostatní toulavce. Těchto úkolů se neúčastním. Jsou to tito koníci:


Atlantico                                                                                             Arctica
 
                 
                                                  
   Indiana                                                                                   Pacifico 

Žádné komentáře:

Okomentovat