15. ledna 2013

Duch z Dýně

Dnes se mi podařilo získat vzácný úlovek - Ducha ze Začarované dýně. Stál mě 100.000 Equus a 6 passů.

Fríský valach Duch, který dostal v pravdě originální jméno Dušička :) je výjimečný jednak tím, že má 19* znamenitosti a dovedností až hamba, ale také tím, že kdykoliv může odejít k Owovi a přinést od něj dárek.
Dárek může být cokoliv - od tuřínu, který doufám donese a nezbaští ho cestou až po věc z černého trhu. Tak doufám, že je to turisticky nadšený koník a brzo půjde :).

21.1.2013 - odešel Dušička k Owovi a donesl jablko - trochu zklamání :) třeba bude příště lépe
26.1.2013 - zase na výletě a donesl tuřín - no tak stále nic moc tedy
26.3.2013 - po dlooouhé době na výletě - a donesl tuřín!!! já ho snad prodám řezníkovi :)
28.3.2013 - neuvěřitelné, dnes opět na výletě! a zase tuřín :( potvora chlupatá, čtyřnohá.
9.4.2013  - bludná duše opět na výletě, jen ať nedorazí s tuřínem ... Uzdečka na míru ... lepší :)
7.5.2013 - turistický den! ... a tuřín :( ten kůň mi zadělává na infarkt
10.5.2013 - zase na cestách .... vrrrrr!!! hádejte. Jasně, tuřín. Kůň je zelinář.
13.5.2013 - znova u Owa, prosím, ať se nevrátí s tuřínem ... uzdečka na míru
14.5.2013 - zase venku ... sedlo na míru - to asi k té uzdečce ze včerejška :)
8.6.2013 - udělalo se hezky, tak je duch na výletě - a dotáhl opět zeleninu

Po té co mě opustil opět v říjnu, po dlouhé době, kdy jsem s ním nehrála a vrátil se zase s kusem řípy, jsem na něj asi zanevřela definitivně.


Žádné komentáře:

Okomentovat