25. ledna 2013

100+1

Tak je to tu - prvních sto dnů na Howrse. Teda sto plus jeden - chvilku mi trvalo zpracování dojmů :) a hlavně jsem byla na horách, Takže tedy po sto dnech:




Mám 205 koní
původně jsem se chtěla vejít do stovky, ale to bych musela některého z mých miláčků prodat a to si raděj nechám koleno vrtat :)

Jsem na 650 místě v obecném pořadí
no, chci aby to bylo lepší, takže další cíle přede mnou

Mám 1000 blahopřání
:) z čehož mám pochopitelně radost

Mám Božského koně
sice jsem jej musela koupit, ale je to můj milovaný Měsíček a vyhraje každý závod, kam ho strčím - taky pečlivě vybírám na co stačí :)
Dále mám také hodně Zlatých jablek, jednoho divokého, tři toulavce a Ducha z dýně

Mám účet Pegasus
a moc mi to vyhovuje, hra je s ním pohodlnější

Koníci mi pravidelně jezdí Grand prix, zatím ale bez zásadního úspěchu, ale pilně trénuji. O nějaké velkochovy se zatím nepokouším. Hlavně mě hra stále baví, takže hurá do další stovky!

Další plány
Chtěla bych získat více božáčků, obzvlášť sluneční soustavu a Borease. Také chci zapracovat na GP koních a dále zvelebovat jezdecké centrum.

Jo a ještě: měním avatar, ten můj starý už má moc lidí, nová Nikolaoss:



Žádné komentáře:

Okomentovat