19. listopadu 2012

Kouzelný skleník

Dnes začala nová akce s názvem Kouzelný skleník. Jde o to zasázet semínka, zalévat je a nechat vykvést květiny.


Samozřejmě, že věc není tak jednoduchá, každý den si člověk může přijít jen na pár semínek a navíc má omezený počet květináčů. Za každou kytku, která rozkvete jsou dárky. Cena za třicet vykvetlých kytek je Zlaté semínko Divokého koně. Za čtyřicet je druhé zlaté semínko.
Jedno by se stihnout dalo ... :) ... o pár dní později - nedalo :( po pečlivých výpočtech, sčítání a odčítání květináčů, vody v konvi, počtu dní atd. jsem přišla na to, že bez použití pasů a nespočet Rohů hojnosti to nepůjde.
Naštěstí byla v plnění cílů možnost navýšit počet květináčů na dvanáct. I tak jsem byla okolnostmi donucena použít na akci 10 pasů, z čehož mám 23 hnojiv, které šetřím na poslední zlaté semeno - Brumbyho. Prvního divokého se vzdávám dobrovolně, neb to už se stihnout nedá. Pokusím se i o pět růžových semen a dvě modré.
Nakonec mi rozkvetlo 45 květin.

Za rozkvetlé květiny jsem dostala:

Divoký kůň Brumby
1x Kámen mudrců     2x Balíček Harmonie
2x Heliův paprsek     4x Černá orchidej          1x Diova hromová tyč
7x Eolův vítr             3x Achillova pata           1x Boreova lonž              2x Zlaté ostruhy
21x Croesova štěstěna     5x Philotino pohlazení     2x Daphniny vavříny     1x Pandořina skříňka
7000 Equs                11x diamant
105x podkovy          2x sedlo na míru       70x růstový bod
1050 jablek              380x tuřín                 40x kalorická drť           20x energetická drť

Žádné komentáře:

Okomentovat