18. listopadu 2012

Dračí sbírka

Nevím jak se stalo, ale začala jsem sbírat koně, kteří mají kamaráda Draka. Draci jsou na Howrse čtyři. Níže uvedení koníci získali svoji nesmrtelnost jen proto, že vlastní některého z velmi vzácných draků.



Vše začalo koupí prvního koně s Drakem. Stál mě 5.000 Eq.

Nightingale
a Modrý Drak.
Koupeni 11.11.2012. Nightingale je arabský plnokrevník, játrový ryzák a má 9* znamenitosti.


Zcela náhodou jsem přišla k Zelenému drakovi, když se mi ozvala jiná hráčka, že ho má, a za kolik ho chci.
Stál mě 5.000 Eq.

Rhiannon
a Zelený Drak.
Koupeni 17.11.2012. Rhiannon je nečistokrevný irský tinker. Klisna tmavý hnědák tobiano.



Červený Drak mě téměř ožebračil. Narazila jsem na něj v rezervovaných prodejích a usmlouvala cenu na 40.000 Eq.

Nikolaoss
a Červený Drak.
Koupeni 18.11.2012. Nikolaoss je nečistokrevná fríská kráska. Má 5* znamenitosti.


Posledního draka jsem koupila za slušnou sumičku 50.000 Eq.

Lastura
a Fialový drak
Koupeni 8.12.2012. Lastura je klisna arabského plnokrevníka, má 100% BLUP.


Žádné komentáře:

Okomentovat