10. listopadu 2012

Brotherhood of "The Others"

Bratrstvo ostatních je jedno veliké stádo sdružující koníky, kteří se mi v aukcích zalíbili nebo mi byli prodáni jako nechtění.


Je to takové moje stádečko závodních koní, kteří - zatím - se všichni jmenují Croesus Junior. Proč? No protože doufám, že jednoho krásného třináctého dne v měsíci se mi jeden z nich změní v božského koně Croesa (obrázek). Jedinou vstupenkou do tohoto elitního předbožského týmu je Plutův pergamen - to aby trénovali na toho Croesa :)
Zatím tedy všichni pilně trénují a budou u mě žít šťastně až do smrti, tedy vlastně do odeslání do Nebe. Pokud ovšem si některý z nich nějakým hrdinským činem nevybojuje nesmrtelnost - což je úplně klidně možné :).
Hrdinné nesmrtelné bojovníky zde uvedu až nějací budou.


Žádné komentáře:

Okomentovat