1. června 2013

Soukromé prodeje

Všimla jsem si, že se poslední dobou na Howrse rozmáhá nabídka tzv soukromých prodejů.
O co jde?

Prvnímu člověku v řetězu příde od Howrse nabídka na koupi nějakého ze vzácných koní. Pokud ten nabídku využije, může ji v některých případech předat dál svým přátelům. Pokud ji využijí oni, mohou zase předat a ten, kdo jim nabídku poslal získá za to 1 pass.

Na české verzi mi takto poslala nabídku Laitha na božského koně Ruby za koupení 10 pasů - využila jsem :) člověk musí někdy podpořit tvůrce hry.
Na mezinárodku jsem obdržela nabídku od Howrse jako první na divokého koně Misaki pony a 800.000 Eq také za nákup 10 pasů - nevyužila jsem.
Na české verzi proběhla 6.6.2013 nabídka soukromých prodejů - Exmooreský pony + 10 Zlatých jablek zá cenu 10 pasů - využila jsem.

Další možnosti prodejů, o kterých se dozvím budu přidávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat