20. dubna 2015

Květinové Piňaty

Vysvětlovat, jak fungují piňaty je asi zbytečné - praštíš, pukne, vypadnou dárky :). Snad jen se vyplatí dodat, že letos je odměnou žlutý božák ze série duhovek, že mě tahle akce baví a že nepočítám s úspěšným dokončením :).


Rozbíjení:
několikrát denně dle aktuální situace, pomoc přátel, plněním úkolů
klasicky se postupem času pomocí plnění úkolů získávají rozbíjecí výhody, 1 pomoc přátel stojí 300 Eq

Piňaty, které jsem rozbila:













Chybí Floover za 100 bodů, odměny - 4000 Eq, Krev Medusy, Achillova pata - byla tak rychle otevřená, že jsem zapomněla na print :)












A na kolik mě ta taškařice přišla?

Equus za pomoc přátel s klikáním: 54.300
Equus za mise pro Owejce: 184.994
Diamanty: 40
Rohy z inventáře: 16
Pasy: 9

Celkem 28 otevřených Rohů hojnosti a 1 pas zá nákup koně na piňatu pro Graniho.

V otevřených rozích bylo:

mimo běžných věcí a drobností jsem našla v rozích
2x Philotono pohlazení, 3x Slzy Afrodité, Voda mládí, Pandořina skříň, 2x Roh hojnosti, Proutek plodnosti, Croesova štěstěna, 2x Černá orchidej, Krev medůzy, 2x Morfeovy paže a Kus oblaku.



Žádné komentáře:

Okomentovat