21. května 2014

Velká výzva II + 2.Oslavy


Velká výzva II.

Druhá velká výzva je v plném proudu.
Přiznávám se, že mě to moc nebaví. Hlavně už první den někteří měli ve sběru podkov takový náskok (až 300 kusů než jsem se vrátila z práce), že mě prostě přešla chuť se o cokoliv snažit. Na výcvik koní taky nejsou podkovové závody nic moc a celkově je pro mě jejich vyhledávání ztrátou času. Plním proto jen úkoly a GP a občas chytím nějaké to UFO.


Oproti minulé výzvě je tu několik změn. Vyhrát se dá tentokrát božský Léto, který se mi sice líbí, ale své šance hodnotím jako minimální. Kobyla je totiž k dispozici v loterii po zahájení oslav nebo ve Výzvě titánů na 6 úrovni. Moje maximum je pátá úroveň a cena útěchy. Kdyby byl v rozích, zabojuji, ale takhle nevím ...

Další změnou je, že za nasbírání určitého počtu podkov získáte dárek, jakmile začnou oslavy.
Já momentálně dosáhnu na odměnu za 70 podkov, což je Zlaté jabko. Další metou je 150 podkov a za ně Roh hojnosti.
Zajímavou změnou je také to, že za splnění všech 6ti denních misí dostanete buď 5 růsťáků nebo Zlaté jablko. Zatím mám pouze růsťáky a marně toužím po jablku :)

Výsledek Velké výzvy:
Podařilo se mi nasbírat 484 podkov.
Za to jsem získala jako odměnu 1x Výzvu Titánů a 16 losů do prvního losování v tombole při Oslavách.
Také se mi dostalo výhody, že za 2 otevřené Výzvy získám jednu zdarma.
Za plnění denních misí jsem získala kupici růsťáků a 1x Zlaté jablko


                                                        2. Oslavy

Oslavy vypukly 30.5. v dopoledních hodinách a prvotní plán šetřit si podkovy na poslední chvíli a získat tak Léto přihozením jako poslední nevyšel.
Doma jsem si říkala, že zkusím otevřít jednu Výzvu, kterou jsem získala zdarma, výsledek byl cena útěchy na 3 úrovni - Prut plodnosti. Druhý pokus za pasy byl o něco málo lepší - cena útěchy na 4 úrovni - Poseidonův bágl. Třetí pokus Výzva zdarma (za podkovy) dopadl tragicky - cena útěchy na 5 úrovni, pouze Equus a tuříny. Pokračovat už se mi nechtělo, ale pak jsem se ještě rozhoupala a vyplatilo se!!!! Získala jsem parádní výhry, koně Léto a lehký infarkt :) - né, to je samozřejmě vtip :) investice pouhé 4 pasy.


Výhry v loterii:
loterii jsem už tolik neřešila, koník už je doma, takže jsem kupovala vždy jen 3 losy



Žádné komentáře:

Okomentovat