26. září 2013

Návrat strojů na dárky

A máme je tu zase! Stroje na dárky.
O této akci není moc co říci, snad jen že odměnou za dokončení všech strojů je božský Lapyx. Sice se mi líbí, ale určitě se kvuli němu nepřerazím, akce celkově je mi spíše lhostejná.


Je to jako v minulých strojích - sestaví se stroj, následně se krmí energií, aby bylo možné získat dárky. Stroj, za který je božáček je v řadě pátý.
1.stroj - Stroj na hnůj
krmí se překvapivě hnojem :) který se dá získat probuzením koní (náhodně), odebráním Plutova pergamenu, od přátel a nebo v Rohu hojnosti
Získala jsem tyto dárky:
Croesova štěstěna 3x, 20 tuřínů 1x, 5 růstových bodů 2x, uzdečka na míru 1x, Plutův pergamen 2x

2.stroj - Větrná mašinka
krmí se záležitostmi spojenými s rychlostí - absolvováním cvalových závodů, tréninkem rychlosti a hřebelcováním pegasů
Získala jsem tyto dárky:
ostruhy 3x, Kus oblaku 1x, Achillova pata 1x, Krev medůzy 1x

3.stroj - Vodovodní potrubník
krmí se napájením koní, odebíráním vody mládí a narozením hříběte na Slzách
Získala jsem tyto dárky:
Voda mládí 1x, sprcha 1x, Poseidonův balíček 1x

Do dalších strojů jsem se nepouštěla, protože bylo nutné použití pasů a to mi bylo líno. Šetřím je na dokonalého božského, který bude v další akci :)





Žádné komentáře:

Okomentovat