29. července 2013

Wandering horses

Sotva je jedna akce za mnou, už je tu další a opět s koníkem jako hlavní výhrou - koníkem, kterého prostě opět musím mít :) - je to další božská planetka -Io.

Už dopředu syslím pasy za prodeje koní, snižuji rezervu a vůbec chystám všechny potřebné věci - ano, výpočty šancí jsou opět hotové dopředu, protože jsem zas nevydržela a šmírovala na mezinárodku :).
Tentokrát to bude opravdu dřina - nebude stačit pouhé vlastnictví pasů, ale člověk bude muset pečlivě a s rozmyslem hrát :) paráda!
A co je to za akci?
 Něco podobného jako toulaví koně, jen tentokrát se jedná o koníky, kteří jsou stylizovaní jako exotičtí ptáci (obrázky budou, jak je postupně budu získávat). Získejte jich všech 14 a máte božského Io.
Není to pochopitelně zadarmo, každý kůň příde na pětidenní návštěvu do vaší stáje za splnění určitého úkolu - tj nasbírání sto bodů. Některé úkoly jsou jednoduché, například účast v určitém počtu závodů nebo rozdávání jablek (jedno jablko, jeden bod). Některé budou peklo! Po pět dní je možné s koníkem závodit jako s normálním koněm, pak zase odtoulá jinam a nechá po sobě jen obrázek na profilovce :).


První den se mi daří, už mám čtyři koně a úspěšně nakročeno na pátého.
Soutěže jsou peklo (pouze 0,1 bodu za soutěž) a takových tam mám víc, protože mám hodně koní, ale myslím, že opravdový problém nastane až u jednorožců. Stárnutí koní na 60 let, což je další úkol, není tak hrozný a navíc pomáhá plnit další úkoly :).
Dodatečně se mi podařilo vypátrat úkol od posledního koně, který je zatím "tajemný" a ještě šest dní bude - bude třeba orvat křídla z 20 pegasů. Ach jo!

Koníci tak, jak mě postupně navštívili:



 
 

Finanční náklady:
Dary pro OW: 80.000 Eq
Bleskové prodeje: 90.102 Eq
Nákup pegasů: 351.000 Eq
Pasy: 2
Diamanty: 40
Rohy z batohu: 1

ostatní nutné pasy jsem získala ve hře, celkový náklad v pasech 22

Žádné komentáře:

Okomentovat