2. prosince 2012

Zahajujeme Advent

Na první adventní víkend vymyslely hráčky Plokiju a Elena 2 dobrou akci. Zde je upoutávka:


MÁŠ PŘEBYTEK JABLEK?
Rozdáváme již DNES!!
A já už nabídla jablko 100 koním :))
Ptáš se proč? Dokažme si prostě, že na Howrse je spousta kamarádských a milých hráčů. Všichni máme velkou zásobu jablek z různých akcí, tak proč je nepoužít k tomu, k čemu byla určená? 
Udělejme si první adventní víkend příjemnější, podarujme ostatní koně jablíčky!
(PS: ráda bych věděla, kolik se naší akcičky zúčastní lidi, prosím posílejte mi "registrace" do zpráv. 
Předmět zprávy: jabka :))
Vaše Plokiju, ve spolupráci s elena 2
Dle mých posledních informací se účastilo 750 hráčů včetně mě. Rozdala jsem 253 jablek - uf. Můj geniální nápad rozdávat jablka koním v prodejích mě stál slušnou kopu Equus, ale zato jsem získala hřebce Nokoty s fénixem a tři oslíky, kteří ještě mohou připouštět. Tak asi budu chovat i oslíky :).

Žádné komentáře:

Okomentovat